Beautiful South African life - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu Beautiful South African life - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu

Beautiful South African life

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zoooo.
Na een paar daagjes ga ik maar weer eens wat schrijven. Genoeg te schrijven, want in Kaapstad kun je niet stilzitten.
Ofja, ik ben een weekje ziekjes geweest. Opstap gaan zat er voor mij toen helaas niet in.. Alles wat ik at kwam er even snel weer uit. Maaarjaa.
Wel ben ik voordat ik ziek werd nog naar de Rooftop party geweest! Wat een feest, werd eigenlijk constant Deephouse gedraaid. En zoals ik al zei het was op de 11e verdieping, met uitzicht op de Tafelberg. Wauw what a party :) :)

Eigenlijk weet ik al niet meer zo goed wat ik nog meer heb gedaan.. Veel uitgegeten, eigenlijk alleen maar. Toevallig maandag en gister wel thuis gegeten.
Donderdag ben ik nog naar Clifton 4 geweest om daar te eten. Mensen van Magister (uitzendbureau) waren daar. leukleuk

Verder zijn we zondag naar Mzoli's geweest. Tot nu toe al een hoogtepunt! Een groot feest. Neger mannen die veel soepere heupen hadden dan mij, nouja nu is dat niet zo moeilijk. Maar ook soepeler dan menig andere vrouw! Een groot eet-feest festijn, love it.

Ook heb ik zaterdag voor het eerst Longstreet ontdekt, finally na mijn ziek zijn. Daar was het ook een feestje. Veel gedronken veel gedanst, avond afgesloten met een freshe skinnydip.

Verder ben ik natuurlijk ook nog bezig met mijn stage. Ik ben verantwoordelijk voor de activiteiten. Zodra studenten ook maar iets willen boeken komen ze naar mij, zoals: safari's, shark cage diving, garden route. ALLES :). Leuk om te doen, maar in de pauzes ook super hectisch..

Zo voor vanavond staat uiteten weer op de planning, vrijdag weer een feestje gepland en verder laat ik t voor nu even op me afkomen!
Eigenlijk wouden we gaan skydiven, maar dat was al volgeboekt..
So let's see.

Hope I updated you a little again.

Till next write :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vera

Vanaf 6 februari tot 2 mei in Kaapstad! Hier ga ik stage lopen bij EC Cape Town!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 3831

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 29 Juli 2015

Toronto

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Kaapstad!

Landen bezocht: