Chiller life :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu Chiller life :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu

Chiller life :)

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Helleu!

Aangezien ik niet veel te doen heb op t moment ga ik maar weer eens een verslagje schrijven.
Hmmm, where shall i begin?

Ik weet niet meer alles wat ik heb gedaan, dus ik ga maar gewoon schrijven wat ik wel nog weet!

Ik ben naar een suuuuper vet festival geweest. Love & light, echt geweldig. Het festival was op het Nelson Wine estate. Daar is het echt heel mooi, geweldig uitzicht en een prachtig zwembad. Helaas wisten we van het zwembad niets af, maarja gelukkig hadden we ondergoed aan! En het mooie van festivals hier is dat je meestal zelf drinken mag meenemen. dus nog snel voordat we de bus ingingen bier gekocht (DUH).

Oaja! Aangezien ik activities doe op mijn stage plan ik iedere week 2 EC activities. Bij deze activities moet er altijd ' begeleiding' vanuit EC zijn. Laat het nou zo zijn dat ik graag zou wou surfen. Dus heb ik een activity surfing gepland voor de studenten met mij als begeleider, en deze ofcourse goed gepromoot. Dus ik ben gezellig met de studenten wezen surfen. Heel leuk! maar o zo vermoeiend..

Met Magister zijn we nog een wijntour gaan doen. Helaas was ik de avond ervoor niet zo slim geweest en had ik een beetje teveel gedronken. Maar de wine tour was wel heel leuk! En een paar heeeeerlijke wijntjes gedronken!

We hadden na een paar keer proberen eigenlijk voor een dag skydiving gepland. Hele week prachtig windstil weer gehad, laat het nu net zo zijn dat de zondag dat wij gingen skydiven een of andere wind storm over Kaapstad ging. Dus, ofcourse, dat gecancelled... Vervolgens zijn we maar naar de Cheetah Outreach gegaan. Heel schattig, cheetahs mogen aaien en veel foto's kunnen nemen :). Ik voelde me weer de echte toerist!

Een andere EC activity die ik heb gedaan is met de studenten naar Signal Hill geweest voor de sunset. Het was wel gezellig, maar freeeezing cold met die wind.. Dus nog voor de zon onder was werd me al gevraagd of ik niet alsjebliefffft de taxi wou bellen.. dat dus maar gedaan.

Natuuuuuuurlijk zijn ook nog de gemeenteraadsverkiezingen geweest, helaas heb ik niet veel tijd gehad om echt te promoten. Maar via Facebook heb ik mijn best gedaan, en het heeft geloond :)!

Verder zijn we nog naar het We are One Color festival geweest. Heeeeel leuk ook! Lekker gedanst :)! Jammer alleen dat het poeder was, dus na een keer hard springen was de kleur alweer uit de kleding..

Oaja! We zijn afgelopen zaterdag gaan sandboarden! Heel leuk, echt leuk om te doen en gelukkig niet al te moeilijk.

Ook ben ik afgelopen 3 keer in townships geweest. een keer heb ik gevolunteerd. Na schooltijd zijn we de kinderen iets gaan leren over Human Rights!
Verder heb ik een township tour gedaan. Om te zien hoe die mensen leven is best heavy. Zo verschillend dan ons in Nederland!
En we zijn maandag naar GAPA (grandmothers against poverty and aids) geweest. Wauw wat een eye opener. Allemaal vrouwen van boven de 50 jaar die iets met aids of iets dergelijk te maken hebben. Allemaal hebben ze hun eigen tragische en traumatische verhalen. Heel indrukwekkend om aan te horen. Hierna vroeg ik mij wel af hoe ik uberhaupt over onzinnige dingen kon zeiken..

En we zijn nog naar de We love Summer Closing party geweest. ook een top feestje, lekker weertje, meertje om in te zwemmen, chille muziek. Dus ook een top feestje!

Op stage gaat ook nog alles goed, nog altijd naar mijn zin. Mijn collega's zijn uitermate tevreden met me. En de andere intern is echt heeel leuk. Dus eigenlijk allemaal heel gezellig.

Zo volgens mij heb ik alles weer f getypt. Dus ik stop er weer mee voor nu :)

Salani Kakuhle (Goodbye and stay well)

  • 30 Maart 2014 - 11:13

    Margot:

    Salani kakuhle. Leuk verhaal Vera.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vera

Vanaf 6 februari tot 2 mei in Kaapstad! Hier ga ik stage lopen bij EC Cape Town!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 767
Totaal aantal bezoekers 3825

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 29 Juli 2015

Toronto

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Kaapstad!

Landen bezocht: