First days in Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu First days in Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu

First days in Cape Town

Blijf op de hoogte en volg Vera

10 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

heyyy!
Ik ga ook maar beginnen met bloggen, mocht er iemand in geïnteresseerd zijn.
Mijn reis begon natuurlijk op Schiphol. Pap, mam, Jeroen, Janou & Danique kwamen me uitzwaaien. Echt heel lief en fijn. Ofja natuurlijk ook f kei hard tranen laten vloeien. Vervolgens n 10 uur vlucht, daarna 8 uur op Johannesburg airport doorgebracht, en toen n 3 uur vlucht naar Kaapstad. Tijdens de reis vroeg ik mij toch wel af waar de fack ik eigenlijk mee bezig was?!
Vervolgens moesten we door de douane. De vriendelijke grote neger was toch wel onder de indruk van mijn lengte, en wou vergelijken. Fotomomentje #1 voor mij.
Daarna kwamen we s ochtends aan in ons leuke huisje! Heel leuk heel gezellig, heel leuke mensen. Awesome. Die avond zijn we natuurlijk gaan braaien, bij the backyard met het hele huis. Heel gezellig en heel lekker.
De tweede dag wisten we niet goed wat te doen. Toen zei een huisgenootje dat er een rugby tournament was. Oké, wij daarheen. Eenmaal aangekomen bleek het n suuuuuper vet tournament te zijn, met een of ander festival erbij. AWESOME!
S avonds gleden naakte mannen over met bier onder gegoten tafels, topless optredens van mannen, heel leuk!
Zo ben ik dus heel goed mijn zaterdag doorgekomen. Wel burned as hell, maarja..
Zondag zijn we via Chepmans Peak naar Kaap de Goeie hoop gereden en Cape Point. Wauw, wat is zuid-afrika mooi! Natuurlijk triljoen-miljoen foto's gemaakt! Deze volgen nog ;).
En vandaag ofcourse first day of my internship. Ik was zo zenuwachtig hele nacht niet geslapen.. Vervolgens opgestaan om half 7, omgekleed en klaargemaakt om te gaan. Toen ik aankwam moest ik eerst alle ALI klusjes doen, papier versnipperen, karton opbergen. blabla.. ik dacht Shit en dit tien weken volhouden.. Vervolgens kreeg ik n gesprek met de centre director. Hij vertelde dat hij mij waarschijnlijk de baan van iemand anders laat doen. Dan moet ik activiteiten boeken voor de studenten en mag ik zelf ook activiteiten ( LIKE SAFARI) gaan doen :) :). So let's hope.
Oke nu hoop ik jullie ( degene die lezen ) een beetje geupdate te hebben. Tot te volgende keer. xx

  • 10 Februari 2014 - 18:10

    Olga:

    Hé Vera,
    Wat een avontuur!
    Leuk om te lezen.
    Heel veel succes en natuurlijk plezier, xx
    Tot het volgende blog, grtzz Olga

  • 10 Februari 2014 - 18:37

    Hanneke:

    Vera wat een super ervaring...nu al! Ben echt benieuwd naar je foto's en verdere verslagen. XXX

  • 10 Februari 2014 - 18:54

    Francis:

    Leuk om te leaze! Wat un avontuur sjat. Houd os mer op de hoogte!
    En smea dich good in :p
    Veur papier versnipperen besse neet noa Zuid-Afrika gegoan eh, dus hoape op get beaters!!

    Geniet ervan!

    Dikke knuffel!

  • 10 Februari 2014 - 19:15

    Cindy :

    He vera!

    Super om te lezen!

    Heel veel plezier en succes!

    Groetjes en geniet !

  • 10 Februari 2014 - 23:43

    Mark Liedekerken:

    Jaja ik lees het al weer naakte mannen die glijden in het bier. Als dat maar goed komt :-) veel plezier!

  • 11 Februari 2014 - 02:39

    Caprice Merkenhof:

    Wauw! wat een ervaring!! geniet ervan hihi xxxx

  • 13 Februari 2014 - 11:19

    Judith:

    Eg leuk om te leaze Vera, houp dasse nog gans get blogjes geis invullen!
    Geniet dervan! Liefs Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vera

Vanaf 6 februari tot 2 mei in Kaapstad! Hier ga ik stage lopen bij EC Cape Town!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 3846

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 29 Juli 2015

Toronto

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Kaapstad!

Landen bezocht: