Internshipppppp - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu Internshipppppp - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Vera Sooons - WaarBenJij.nu

Internshipppppp

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heyyyy!
Aangezien de computer op mijn stage het niet meer doet, ga ik maar op de openbare computers een nieuw verslagje typen :).
Zoals ik al heb gezegd moest ik op het begin van mijn stage allemaal stomme klusjes doen. Nu nog steeds..
Gelukkig heb ik vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik de activiteiten mag gaan doen. Dus vanaf volgende week zal er veel veranderen.
Ook heb ik leuke dingen gedaan!!
Dinsdag avond hebben we lions head beklommen. Op het begin was het een beetje trapjes lopen, maar na een bepaald punt was het echt klimmen.. Ik had van te voren nog nooit geklommen, maar gelukkig is het goed gekomen :) :)!
Het was heel mooi daarboven, je kon naar alle kanten van Kaapstad kijken! Really impressive!
Gisteravond hebben we een braai gehad bij ons thuis voor de mensen van Magister ( bemiddelingsbureau). Zelf dacht ik hmmmm, als er vijf mensen komen die ook in Sea Point wonen kunnen we blij zijn. Ik zat er helemaal naast met mijn gedachten. Volgens mij waren er wel 40-50 mensen van buiten ons huis! Het is echt topppp geweest. Veel nieuwe internationale mensen leren kennen.
Natuurlijk wat te veel gedronken, dus dit is een lame stagedag. Gelukkig werkt mn computer niet dus hoef ik eigenlijk nix te doen.
Vanavond zal ik het rustig aandoen, wat ik morgen ga doen na stage i dunno.
Maar zaterdag is er een rooftop party, ergens op de dertiende verdieping van een gebouw, en er wordt techo gedraaid. Het begint smiddags om 12. Daar wil ik wel heel graag heen !! Helaas konden via internet geen kaartjes meer krijgen, dus zullen we het aan de deur proberen. Fingers crossed.

Okay. Ik heb jullie weer wat geupdate, en mijn tijd ook weer een beetje omgekregen.

Adioooooo X

  • 13 Februari 2014 - 11:09

    Linde:

    Oh so nice vera! haha tuurlijk was je weer gelijk laam op een kennismaking ;P funny!! Veeeeeeel plezier daar nog en hopelijk lukt t zaterdag om binnen te komen, dan wil ik fotootjes zien!!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vera

Vanaf 6 februari tot 2 mei in Kaapstad! Hier ga ik stage lopen bij EC Cape Town!

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 3848

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 29 Juli 2015

Toronto

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Kaapstad!

Landen bezocht: